Hvilken strategi er den bedste for forretningen? Og hvordan skal man prioritere, når man som nyopstartet virksomhed vil skabe synlighed om sine bæredygtige løsninger? Sparringspartnerne var hurtige til at se potentialet og hjalp Agnieszka Szwarczewska, indehaver af virksomheden Squarely, i gang med hendes bæredygtige forretning.

Squarely er kendt for at udvikle bæredygtige selv-vandingskasser. Konceptet er baseret på cirkulær produktion, hvor kasserne er håndlavede og produceret af overskudstræ og genbrugsplast.

Indehaver af Squarely, Agnieszka Szwarczewska, fortæller, at det var en stor hjælp, at Sparringspartnerne kunne tilbyde sparring på et tidligt tidspunkt i virksomhedens udvikling:

“It was the first mentorship that we got, and it made us feel noticed. It was very helpful to have someone in the early beginning to help guide us in which directions we could go. “

Gennem research med sin sparringspartner blev mulige strategier for forretningsudvikling, distribution og logistik diskuteret.

Når man som virksomhed er i opstartsfasen, er der mange ting at tage sig til. Ifølge indehaver Agnieszka Szwarczewska er det derfor vigtigt at bruge sin tid bedst muligt, og dette hjalp Sparringspartnerne hende med:

”They helped me prioritize my time: What activities should I focus on, what activities should I prioritize to raise liquidity and bring revenue and how do we in the team plan our time the best.”

I dag er Agnieszka Szwarczewska kommet så langt i processen, at Squarely tilbyder et komplet koncept fra bæredygtig produktion til opsætning og vejledning om, hvordan plantekasserne kan optimere virksomheder og privatkunders indeklima og miljø.